menu
person

18:16
סקס בזמן הווסת בלי קונדום עבור אוהדים של חיים מלאים

סקס קבוע משפיע לטובה את הבריאות הגופנית ואת המדינה הפסיכו-רגשית. אבל אם גברים תמיד נמצאים במצב של נכונות לבידור אינטימי, אז בחייו של הגברות יש תקופות שהוזכרו באופן מסתורי "בימים אלה". כמובן שזה הווסת, טבעי בכל חודש באורגניזם הנשי.

התוכן של המאמר

1 השפעת הווסת על ליבידו של נשים 2 סקס ב "בימים אלה" והריון 3 מין במהלך הווסת ללא קונדום והיגיינה

בנות רבות לא כוללות מגעים מיניים בשלב זה או להשתמש צ 'יפס מיוחד, כגון קונדומים צבעוניים. אבל יש כאלה שיש להם שותף קבוע, מוביל חיי מין פעילים לחלוטין לא עושה הפרעות או לבצע תצורות. תומכים של מין "פתוח" ומתנגדי גאדג 'טים לטקס יהיה שימושי יגלה אם יחיד סביר במהלך הווסת ללא קונדום.

השפעת הווסת על ליבידוי נקבה

עָצוּם מספר הנשים והגברות בכל חודש בימי הווסת אינם הרגל תשוקה סקסית חזקה. עובדה מרגשת זו היא פשוט מוסברת. נשים מערכת הרבייה מנסה להשתמש בהזדמנות האחרונה להגיע ברוכים הבאים spermatozoa כך ביצים שגרתיות לא לאיבוד עכשיו דאר. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

אבל ערמומי גבירות מודרניות למדו איך לשאוב אם בטבע לחלץ ממנה ההנאה המקסימלית.

אסקרטים מקצועיים מתכננים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט לא מעודדים ומנומסים. עם זאת, זה בהחלט לא לבד מפלגות חיוביות בעת עבודה.

אחרי הכל, נציגים רבים של סקס יפה במהלך הווסת חווים אורגזמות קלוריות וארוכות לטווח ארוך מהרגיל!

סקס ב "בימים אלה" והריון 2

אולי זו השאלה העיקרית שמדאיגה את כל הנשים אם ניתן להיכנס להריון במהלך הווסת. בשל מודעות וניסיון מספיק, זוגות רבים להשתמש בתקופת הווסת של הגברת הווסת כעל תרופת פלא של הריון מיותר. מאמינה בתמימות שהיא לא מציאותית, עוסקת במין לא מוגן, המאפשר שפיכה פנימה. אולי העובדה כי יותר ממחצית מסופים חולים כאלה הושלמה על ידי ההריון, יאלץ לשנות את הקשר עם השאלה.

תשומת לב ישירה!

בגברות עם מחזור לא סדיר, האפשרות של הריון במהלך הווסת גדולה יותר.

בעצם בהריון לא מציאותי רק בימים הראשונים של הווסת. קריטי קורה צמצום רמת ההורמונים והוא מאוד שופע, כך שזרעאזואה יכול לְעַכֵּב. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי. ברמה התיאורטית, הזדמנות להיכנס להריון היא תמיד. Spermatozoa הוא ניצולים מאוד, ואת הביוץ הוא רחוק מכל הנשים עובר אך ורק על לוח הזמנים. כמו שאומרים, פעם בשנה מקל יורה.

סקס במהלך הווסת ללא קונדום והיגיינה 3

בתקופה של צוואר הווסת של הרחם מגלה רגיל נרחב. מערכת הרצפה של נשים הופך פגיע. יש סכנה של זיהום על ידי זיהום כלשהו על ידי מגע מין. כי או ישנם אמון מאה אחוז בבריאות של שותף, או קונדום כדי לעזור! את ההקדמה של "מסטיק" יהיה להגן איש משפחה, איש, ביטוי, גוף של אישה. אגב, במיוחד עבור כאלה מקרים כבר זמן רב הומצאו אמצעי מניעה בצבע. קונדום אדמדם חינם איש ממכשול נפש.

עִקָרוֹן!

האפשרות הטובה ביותר בזמן כזה תהיה עמדה מיסיונרית. באופן עקרוני, כך שרגלי הנערה היו על כתפיו של השותף.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים מוצלחים אשר הולכים במיוחד להסתכל על החגיגה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה יפה. זה להרוויח מספיק די, כך שהוא מכוסה לחלוטין על ידי אובייקטים הדרושים.

הוראה זו מבטלת את הסיכון של יצירת מיטה, ומעבודה וחבר של אדם!

מקום ללא דופי עבור soiling ב "אלה ימים "- מקלחת! מטוסי מים הם מטורפים במהירות "עקבות של פשע" יחד עם פחדים מְבוּכָה.

סקס במהלך הווסת תמיד רשום "מלוכלך" אסור, אבל עכשיו זה לא. מגע מיני בימים אדמדם אינו מייצג שום דבר נורא וקפוא, נותן רגשות קלוריטיים ורגשות חיוביים. אבל אחד לא צריך לשכוח את ההיגיינה ואת הבריאות של השותף.

ואם ניתן לסיים במהלך הווסת במאמר שלנו עוד יותר על הקישור.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. במקרים אחרים כדאי להשתמש במחסומים אמצעי מניעה, שהוא קונדום, או שיטת המין הפרוע פעולה.כשמדובר בקשר אינטימי בתקופת הווסת, הנושא של היגיינות קשר מופיע בפני עצמו. האם ניתן לקיים יחסי מין במהלך הווסת וכיצד הוא נכון לארגן אותו? אם עדיין פיזיולוגיה משתלטת על המוח, אתה צריך לשלם תשומת לב גבוהה יותר, כי: לא כל זוג נותן תנוחה עצומה, שבו קרבה מתרחשת במהלך הווסת.

בגלל הגברת הוא יריב של הפלות הוא לא מוכן מלאכותי לקטוע את ההריון במקרה של שלו מגיע, זה שווה את זה מסקס בזמן הווסת בלי קונדום - עדיף להיות מאופק יותר כדי לגרוף את ההשלכות. האפשרות היחידה כאשר זה יכול להיות - קבלת אישור או התקנה של ספירלות intrauterine. ולאחר מכן שותפים חייב להיות 100% בטוח נאמנות המדינה של חבר חבר חבר.

Просмотров: 340 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar