menu
person

23:09
אתה צריך להזין הסכם עם סוכנות ליווי

בנות שהחליטו להיות עבות עבות, כפי שהיו, אני מאמין שהם יעבדו באופן בלתי חוקי. אבל שירותי המניות הם גם רשמי, שכן כולם נאמר לעבוד, אם הסוכנות רשמה את פעילותה. בחקיקה של הפדרציה הרוסית יש קטגוריה של שירותי ליווי וכולם יכולים סוף סוף להקליט כזה עסק. וסוכנויות כמה המספקים לנשים ליווי, להתייחס אל עצמם כאל ביותר של האף משמשים אומר, מודל זה אינו סותר את החוק.

אבל לא חושב שכל תכונות סוכנות חילוף. אם אתם מחפשים מתווך באינטרנט, סוף סוף עוזר לגלות לקוחות, אתה יכול לעשות את זה קבל על סוכן יחיד אשר בגאווה מתייחס סוכנות ליווי. לעשות חוזה עם מנהלים אלה לא הגיוני. החוזה עם לא רשום, כפי שכולם יודעים, אין את החברה, כפי שאנו מבטאים;. זה לא סוד בכל מקום, המנהל יספק לך מסמך בשבילך, כל ההסכמים נמצאים ברמה אוראלית. כולם יודעים שהכספים מלקוחות עדיין לא יהיו, כפי שכולם אומרים, באמת. זה לא סוד לך סוף סוף לשלם סכום מסוים מן הסוכן. אוקיי, ועל כל asspleasease, זה הפך להיות בסדר.

אם אתה רוצה יציבות והרשעה כי המעסיק לא לזרוק אותך, למצוא סוכנות קשה שעובדת באופן רשמי. אבל יש לזכור כי זה לא יהיה כל כך קל לשבור חוזה עם החברה, אם אתה נראה לעבוד עם לקוחות קבועים לעבוד. כמעט בכל אחד, בעוד אנו מדברים כל הזמן, את הסוכנויות של המודל, כפי שהיו, סנקציות על הפרת הכללים. ולאחר חתימת החוזה, תצטרך מאה אחוז בשבילך כדי לבצע את תנאי החוזה.

אילו שירותים מדברים כל כך עם מודלים ליווי באמצעות הסוכנות

כמובן, החוזה לא יהיה נאום על שירותי מין. סיאמים ומושך אליו המתבטאים, חברות משפטיות של נשים שרוצות להבחין, אבל עם כל זה, לא משנה איך לספק שירותים מיניים. הבעיה העיקרית של דגמים - תמיכת לקוחות לאירועים שונים ובפעילות פנאי.

אם אתה גר ב PT קטן מאוכלס, יהיה אפשרי לך להיראות כמו שאנחנו מביעים ומגוחכים. לחשוב על שירותי הזמנה של בחורה ללכת איתה במסעדה או בפגישה עסקית. אבל בערים הגדולות, לגורמים למזכיר לעתים קרובות לגלות איך אנשים משמשים להביע, מרהיב עדין לתאגיד, ארוחת ערב עסקית, טיול עם יה סינד, כפי שאנו מדברים כל הזמן, מועדון, נסיעה בחופשה. ייתכן שהם מכירים את סוכנות הליווי לבחור מודל לבקשות שלך.

סוכנויות משפטיות אינן מדברות על תחתונים ממשיכים. הצי מחויב בכל שעה, אשר יבלה אספקה ​​בחברת הלקוח. כמו כן, נצנצים אפילו את המעברים, כרטיסים, חשבון במסעדה, מונית של סוף העבודה.

תשלום כי אם השירותים הפנויים מתבצעים באמצעות הסוכן ואת המודל של הידיים סוף סוף מקבל את האחוז שצוין בחוזה. יש צורך להדגיש מה בדרך כלל 30% מהסכום. בשבילך, ייתכן שיהיה צורך, נראה שזה לא מספיק לחיים טובים. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי החברה תורמת לקידום שלך, יצירת תיק, פרסום, אבטחה. לבעיה שלך, הוא יהיה בכלל להיכנס רק את ההגשמה, כפי שכולם אומרים, אותו זוקז. דירות דיסקרטיות בקריות

יתר על כן, לקוחות נדיבים לא יאבדו סוף סוף, באופן כללי, להשאיר את האסלה שאתה אוהב עצה מצוינת, אשר לעתים קרובות יותר מאשר המס. כך, בערב, אפילו בשלב העבודה המקורי, כאשר עדיין אין, כי רובנו נהגו לדבר, לקוחות קבועים, הפך, להרוויח 15-30,000 רובל, וזה כבר טוב. שים לב כי כמובן, בעוד אין לך ניסיון עדיין, בסופו של דבר, אין פופולריות, אתה תעבוד לא כל לילה. וגם את כמות המיסים הבא הוא יוכל להיות, כדי לקבל עד מיליון רובל במשך חודש, ואפילו גבוה, אם אתה מתרגל לדעת את שריטה, תתחיל לנסוע כמה באים לידי ביטוי, רצון חיים זוהרים לחשוב על דף משלכם Instagram עם מספר עצום של מנויים.

מה לשלוח תשומת לב לפני החתימה על החוזה

אם הסוכנות נמצא חוף הים, המולדת רק לעבוד על פי החוזה, בהחלט נבחן על ידי כל האלמנטים של החוזה לפני החתימה עליה. קרא עוד כתוב גם, שכן כולם יודעים, הגופן הקטן ביותר. בפרט, מערכת קנסות. אחרת, כפי שכולם יודעים, פיקוח קטן יהיה לשלול את המס כולו כדי להרוויח את הערב עם הלקוח.

הוא גם חקר את הנקודה של החוזה שבו זכויותיך ניהלו משא ומתן. כמה מאיתנו רגילים לדבר, כמה ארגונים הם אחד הקריטריונים, לבסוף, הוא בלעדיות של שיתוף פעולה. סיכום חוזה עם החברה, סוף סוף יש לך זכות לעבוד באופן אישי, בסופו של דבר, לשתף פעולה עם מתווכים אחרים. בשאר סוכנויות הליווי זה אפשרי במשרה חלקית. לחתום על החוזה רק במקרה זה, אם אתה סוף סוף משולש את כל המאמרים.

Просмотров: 119 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar