menu
person

14:14
העציצים האהובים על בנות במין לאורגניזם אלגנטי

בקבלת תענוג מיני לא פחות מאשר בחיי משפחה, פשרה חשובה. חשוב לקחת בחשבון את האינטרסים והתמכרות של שני השותפים. גברים רבים, למרבה הצער, בטעות מאמינים כי אישה מקבלת הנאה בלתי רגילה לעשות אהבה איתו מראש. זה לא כך, אז חשוב לדעת העדפות מיניות של החצאים שלך. אתה יכול לקבוע את התנוחות האהובות עליך עבור סקס כדרך תצפיות וניסויים ידע יסודי על המיקום של אזורי ארוגני נקבה.

התוכן של המאמר

1 מיקומים ימניים ואורגזמה נקבה. 2 תקשורת של עמדות מיניות ונקבה אזורי ארוגני 3 תנוחות מועדפות של בנות במין 4 חשוב!

מיקומים נכונים ואורגזמה נקבה. אני

תנוחות מועדפות של בנות סקס הוא כמו כלל, אלה שבהם הם לעתים קרובות לחוות אורגזמה.

התקשות רוסית וחוסר מושלם של מידע העבירו מבט שווא כי ליווי הוא משהו מביש, כך, מה צריך לשתוק. רק מעטים מבינים כי שירותי ליווי בישראל אינם קשורים לזנות.

אף אחד לאף אחד הסוד שהאורגזמה של האשה, בניגוד לגבר, התופעה אינה קבועה גַחְמָנִי. נערות ליווי בהרצליה

בנות ברצון ויכולת לקבל את זה יכול להיות מותנה פיצול לשלושה סוגים:

הנערה הבוס. נשים כאלה יודעות מה רוצה ולעתים קרובות לקחת את היוזמה בידיהם. הם מנסים להתמכר אינטימי שמחה רק בתנוחות מועדפות ישירות יספר שותף איך בדיוק הם אוהבים רוב. הנערות הנחיות תמיד הם בחיפוש אחר עמדות חדשות באופן פעיל ללמוד את הגוף שלהם עם זוג עם מועדף ובלי. הם מסכימים ברצון לכל סקסי ניסויים ולא אכפת לי לחזור עליהם אם אלה הסתיימו עם אורגזמה מהירה. הבנות של אלטרו באו לקבל, כי אורגזמה היא משהו רחוק ובלתי ניתנים להשגה ופשוט לעשות סקס נוח גברים. כדי לספק תענוג אסינוס של שותף כזה, הבחור שלה יהיה ארוך ומתמיד להתבונן בתגובה של הגוף שלה לתפקידים מסוימים.

תקשורת של עמדות מיניות ונקבה Erogenic zones2

אוֹרגַזמָה נשים קשורות ישירות להשפעה על האזורים הארוגניים שלה. ואת ההשפעה היא תלוי בתנוחות שנבחרו בה מתרחשת מגע מיני. אותו אזורי ארוגניים רגישים לכל הנשים הם:

קָטָן שפתיים מין; דַגדְגָן; נַרְתִיק.

כל אחד מהם יש מספר עצום של קצות עצבים אשר גירוי ומביא אישה מזוהמת אורגזמה. בנפרד, ראוי לציין את האזור שנקרא נקודה G, אזור של הנאה הנשית.

לישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על כיתה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש עמדות מוסריות גבוהות. בהחלט כולם מודעים לכך כיום Esquiten רק רואה את הלקוח באירוע, שומר על הראיון ואת ליווי אישה VIP בכיתה הוא סימן של מעמד ציבורי.

ואם אזורים אחרים יכולים להיות מגורה ביד, נקודת G מגיב סימולציה חבר ו רק בכמה עמדות.

תנוחות מועדפות של בנות ב סקס 3

מכלל ביותר עמדות נוחות וחביבה על הנאה מינית מקסימלית באפשרותך לבחור את האפשרויות הבאות:

תנוחה מיסיונרית, מוזר מספיק, נותן ילדה הזדמנות להשלים הרפיה משפיעה לחלוטין דַגדְגָן. בונוס בתנוחה כזו הוא ביקור קשר עם שותף, אשר חשוב עבור הרבה נשים. רוב פרודוקטיבי עבור נקבה אורגזמה היא המיקום של "גשר". האישה הופכת למצב כאשר ידיים להסתמך על הרצפה, הגב יהיה התמזגו ואת הישבן לעלות. אדם כלול, תומך בחורה מאחורי רגליו. המיקום דורש מתח ומאפשר לך לקבל אורגזמה מהירה מאוד ופיצוץ.

חָשׁוּב! 4

פוסט "מוסטיק" מתאים לא כל זוג, כפי שהוא לא קל להחזיק. ואם ילדה זה מרגיש שזה יהיה לא נוח, הניסוי הזה צריך להיות נדחה כי היא רק תחשוב על איך לא להכות את ראשו על הרצפה, מה כבר כאן אוֹרגַזמָה.

סגנון Doggi או ברלני לנעול מיקום - אחד האנשים והנשים האהובים ביותר. בנות לקבל את המקסימום חדירה מלאה ועמוקה והשפעה על נקודת G, כמו גם את האפשרות של לחלוטין להתרכז ברגשות שלהם. רוכב מתאים למי שאוהב לשלוט על התהליך, כי מי, כמו אישה עצמה יודעת לזוז כדי לחלץ את התועלת המקסימלית ממין. בנוסף, אדם בתנוחה כזו יוכלו לראות ולגעת בקסם הנשים, כלומר זה יהיה מקסימום נרגש.

תנוחות מועדפות בנשים יכולות להיות בלתי צפויות לחלוטין ואדם, אבל בחירת אחד המוצעים, וגם מגרה את האזורים הארוגניים הזמינים עם הידיים שלהם, כל אדם יכול לשמח את השותף. ניסויים, תצפיות ושיחות פרנק (אשר, אגב, הם נרגשים היטב) יעזור לך למצוא את התנוחה האהובה ביותר.

Просмотров: 519 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar