menu
person

23:30
השיטה המובטחת, בסוף, לספק את האיש

עבודה בתחום הפנאי, כי אתה מבלה עם שפע של חבר 'ה מרגש. הסוכנות המלכותית מוסיפה את הנציגים המגוונים ביותר של הרצפה החזקה ואחד מהם יש בקשות אישיות. כמובן, כולנו יודעים היטב כי האינטרסים שלך ואת האינטרסים, כדי להבטיח כי הגבר הוא סוף סוף מרוצה כל הכיוונים - זה חייב להיות סקרן ומהנה איתך, ורק כאשר הוא המקום, לשים את זה בקלילות, חזור על הערב ואתה בוחר שוב כמו בן לוויה משלך. אולי דיברנו ללא שינוי.

אבל איך למצוא את שיטת העבודה, אז אתה סוף סוף נראה להביא את כל הגברים? אבל לא, כמו כולם יודעים, שיטה זו. במילים אחרות, אין הסברים מדויקים לפי סוג "להגיד את זה, נראה שיש, עומד, לעשות את זה, אז, ומאוחר יותר - זה הכל". לא הולם, כפי שהיינו מדברים, כל הרצונות הרגילים ואת הצרכים, יש לפעול באופן אישי בכל מקרה כדי להיות מסוגל להשיג ערבות כי אדם, בסופו של דבר, יכול להיות מרוצה, אתה יכול רק ללמוד לנחש תשוקות ולהתאים לאופי של הלוויין. זה טוב, זה הסוד העיקרי - ליהנות מהדרך שבה אנו רגילים לדבר, אינטואיציה נקבה ותובנה, ואז fouror ממתין לך! דירות דיסקרטיות בקריות

כיצד להשיג את הרצונות של גבר

לרוב, להישאר לבד עם בחור כדי להבין כי הרצונות שלו לא צריך לעשות כלום. זה הגברות, כל האנשים שזה אומר כל הזמן, מסתורי וביקוש מחקר - אדם, באופן כללי, מעשים ישירות, נכון לצאת כמו טנק. ואת העצה הבאה תסייע לנווט במהירות הלא, בסוף, לחיות בערב:

  • לכבד את מעשי ההדדיות. כמובן, כולנו יודעים היטב מה המשימה של הנשים - כדי להיות אנשים משמשים להביע, המשקף את השתקפות של הלוויין שלהם: במילים אחרות להיות לידי ביטוי, ביישן כאשר הוא פועל כל כך מכריע, או על בניגוד, לעשות הכל בלי עזרה של אחרים, אם הוא החליט לבטוח בך.
  • פחות הנחיות! גברים לא פולשים כשהם מתפללים ככה, באופן כללי, לעשות. תארו לעצמכם עובדה שמגיבה למעשים טובים באישור הקריאה ולעודד התנהגויות - אתה יכול, אבל לציין ישירות, הם אומרים, "תעשה את זה" - אתה לא יכול.
  • במילים אחרות, לא לקחת את היוזמה על הידיים שלך, אם יוזמה זו אינה מעבירה אותך על ידי טקסט ישיר או, כפי שאנו מדברים כל הזמן, פעולות מפורשות. שים לב כי התרחיש ללא דופי - אם אתה קורא את השותף הקדמי, כפי שנקבע, איך זה יהיה עם זה לבד. לדוגמה, על פי הדיונים של הכנה, או אם הערב שלך יתחיל עם הליכה או ביקור נפוץ לאירועים מסוימים.

    סוד המינויים של האיש הוא שהגברת התכתבה לרצונותיו ולמזגונו. הוא אוהב בטוח כמו נשים מכריע - אם אנחנו מביעים, כגון. אוהב להיות נתון לזה - ובכן, את התפקיד שלך היום. וזה לא אומר שאתה מאבד את האישיות שלך: בדרך שבה רובנו השתמשו לומר, לפחות מצב מסוים ניתן להשאיר ולהביא נקודת המבט שלהם על התפקיד הרצוי!

    וגורם יותר

    יש, אבל, עוד רגע, שלפך לומר השפעה אם האיש מרוצה מהפגישה איתך. גורם זה נקרא, כפי שאנו מבטאים אותו, במילה הרגילה - התלהבות. אם במהלך התקשורת, אדם ירגיש את ההתלהבות לעצמו ולהבין שבאמת יש לך תענוג מחברתו וכי חשוב לקבל רצון פיזי אמיתי ממנו, אז הכל יהיה בסדר, ואתה תמיד פוגש את האיש הזה והחזק הרבה, כמו כולם יודעים, ערבים טעימים!

    Просмотров: 115 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar