menu
person

14:14
מה זה narvasadata ומה פוסט יעזור לקבל תענוג זה

רוב הגברים כמו שדיים של נשים. הם יכולים לראות את זה הרבה זמן, לגעת וללטף אותה בזמן אהבה שמחה, וחלקם לא אכפת לי סקס או, להיות מדויק יותר, narvasadata. אז בואו לגלות מה זה וכיצד לעשות את זה. נערות ליווי בהרצליה

התוכן של המאמר

1 narvasadata - מה זה? 2 איך לעשות סמים? 3 תנוחות עבור Narvasadata 4 איזה תענוג מקבל אישה מ Narvasadata?

Narvasadata - מה זה?אני

Narvasadata הוא מגע מיני בין גבר לאישה כאשר משפשף גוף מיני מין בין בלוטות חלב נקבה דחוס. חבר הוא קצת עד השותף מגיע לאורגזמה.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. רב-זמן, לקוחות - צעירים מצליחים, אשר בוערים רוצה להיראות בפגישה, הליכה ישירות מתחת היד עם בחורה יפה. הרווחים האלה די די, על מנת להבטיח שהכל הכרחי.

בהתחשב בתצוגה המינית שאליהם נהנים גברים במהלך narvasadata, זה בדרך כלל לא לוקח הרבה זמן.

איך לעשות narvasadatai?2

כדי לעסוק narcanasadata, לא נדרשת הכנה מיוחדת. הדבר היחיד שאתה צריך הוא חומר סיכה, שכן החיכוך של חבר על עור יבש לא להביא הנאה. אם אתה משלב מין עם שדיים מציצה, אז רוק יהיה לחות את האיבר המיני.

אגב, נשים עם כל גודל השד יכול לעסוק narvasadata. אם החזה קטן, יש צורך לקחת אותו ביד וללחוץ זה לזה, כך שיש מרחק קטן ביניהם. לא לשים לחץ יותר מדי, אחרת אתה יכול להזיק בדים רכים. גבירות עם שדיים גדולים מספיק כדי להפחית את הכתפיים כדי ליצור פער צר יותר.

Narvasadata יהפוך אפילו יותר מרגש אם במהלך תשומת הלב שלה ללטף. עם כל תנועה, אתה יכול לגעת בראש אל הראש או לעסוק ביד. כאשר הרגע האחרון מגיע אחד מאפשרויות השלמה - לקחת את הפין בפה ו לבלוע זרע. גברים זה פשוט יניע משוגע! דרך נוספת לאפשר שותף לסיים על החזה. במקרה שהאורגזמה "הדביקה" אינה הולמת, המפית או המטפחת על המיטה תחסוך את המצב.

מאז יחסי מין בין בלוטות החלב אינו מרמז על חדירה ישירה, הסיכון להיכנס להריון או נגוע במחלות זיהומיות מופחת באופן משמעותי. עם זאת, אתה עדיין צריך למנוע זרע נופל לתוך האף, העיניים או הפה ולהשתמש הקונדום, אם מודאגים לגבי הבריאות שלך.

תנוחות עבור Narvasadata3

אז נארווהדאטה היתה מרתקת והביאה תענוג מדהים, יציבה כזו צריכה להימצא שבהן שותפים יוכלו להחזיק מעמד ארוך יותר. ארבעה תנוחות אלה מתאימות ביותר למין חם עם שדיים.

עומד עומד

האישה הופכת לברכיים לפני גבר. עכשיו הוא יכול לתפוס את הזין שלו בין בלוטות חלב.

תנוחה של רוכב

אישה נופלת על גבו, גבר יושב עליה מלמעלה, כמו בתנוחת הרוכב, רק על החזה. סקס בעמדה זו נוח במיוחד עבור נשים עם צורות מפוארות, שכן הם לא צריכים לשמור על משקל השד.

מיקום שוכב

גבר נופל על גבו, והשותף הופך לברכיים מעליו, כך שדיה נמצאים ברמה של חברו. יציבה זו היא מושלמת עבור הבעלים של חזה גדול, כי אחרת האישה תצטרך כל הזמן להצטרף לחזה, וזה צמיגים מאוד ואולי לא נוח.

מציב 69

למה להשאיר גבר כל המעניין ביותר? בתפקיד 69, אישה יכולה לשפוך שותף לחזה, בעוד הוא מביא אותו לאורגזמה cunnilingus או גירוי הדגדגן עם הידיים.

איזה תענוג מקבל אישה מ Narvasadata?4

ללא ספק, Narvasadata היא פנטזיה סקסית של גברים.

סובייטי שאינם פנסים וחוסר מידע הולידו מסקנה שגויה כי ליווי - כל זה משהו, עם בושה, נתון, על העובדה הזאת זה לא מקשיב להשתיק. עכשיו אנשים מעטים מבינים כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

בתוך דקות, הם יכולים להגיע לאורגזמה, ליהנות חיכוך נעים והשקפות מרגשות. אבל נשים גם לקבל שביעות רצון מסוג זה של סקס. ראשית, כאשר הבחור הוא "טובע" בחזה, זה מחמאה מצוינת. שנית, גירוי לא מוכר בהחלט יש את הערעור שלה.

עדיף להשתמש narvasadatu כמו משחק מקדים. עם זאת, אם אדם כבר נמצא ברגע זה להגיע לשיא, הוא צריך לשים לב לשותף שלו ולהביא אותו לאורגזמה עם הידיים, ליטוף אוראלי או מגע מין מלא.

Просмотров: 662 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar