menu
person

21:05
נותן החסות לא יעריך: מה שגברים לא אוהבים אצל בנות מודרניות

בין נציגי מין חזק והוגן, אי הבנה מתרחשת לעיתים קרובות. לדוגמה, לגברים יש רעיון מעוצב בבירור של יופי נשי, ובנות, בתורו, רוצות לעקוב אחר מגמות האופנה. הבעיה היא שהיום זה באופנה דברים כמו קעקועים, פירסינג, כמו גם נהלים קוסמטיולוגיים לשינוי המראה. כמו כן, טכנולוגיות מודרניות מאפשרות לבנות להשתמש בפילטרים ומסכות שונות לצילומים, שאפילו מתוך Simpton בלתי ניתנת לציון הופכת יופי אמיתי. קחו בחשבון מה הכי מרגיזים מספונסרים בהרגלי המכולות המודרניות.

באתר טיק אסקורט ישנו דגש על מגוון גדול ואיכותי של נערות ליווי. רק כך אנו יכולים לספק את כל הטעמים והדרישות של לקוחותינו הישראלים ואלו המבקרים כאן ממדינות אשר מעבר לים ורגילים לסטנדרטים גבוהים במיוחד.

גלגלים עם קעקועים ופירסינג לא אוהבים נותני חסות

אם קודם לכן הקעקוע היה הפררוגטיבה של אנשים שהיו להם קשר עם פשע או "טלטלו את המונח" בכלא, כיום תרבות הציור האמנותי של הגוף הפכה פופולרית מאוד בקרב צעירים. יותר ויותר בנות וחבר'ה מחליטים לעשות קעקוע. נציגי המין החלש יותר מוגבלים לרוב לקעקועים קטנים ומסודרים, אך חלק מהבנות מכסות בקעקועים את האזורים הגדולים בגופם: צלעות, גב, ירכיים, אזור שבט וכו '.ד.

גברים רחוקים מלהתלהב ממגמה זו, גם אם הם עצמם יש קעקוע על הגוף. נציגי המין החזק יותר מאמינים ששום דבר לא צריך לקלקל את היופי של הגוף הנשי. מכולות קעקועים נוטות הרבה פחות למצוא קדוש פטרון עשיר. אם אתה רוצה להיות שומר ובאותה עת לחשוב על דגדוג, ​​עליך לנטוש את הרעיון הזה. זה תקף שירותי ליווי גם לפירסינג. עגילים במקומות חריגים לא ממש אוהבים גברים. כמובן שיש אוהבי בנות עם מראה לא פורמלי, אבל מיעוט כזה.

מכולות לא צריכות להיסחף עם נהלים קוסמטולוגיים

קוסמטיקה מודרנית וניתוחים פלסטיים מציעים נערות עשרות שירותים: זריקות יופי, הגדלת שפתיים, ירידה בנפח הלחיים, שינוי צורת האף והאוזניים, הגדלת השדיים והישבן וכו '.ד. עם כמות מספקת של כספים, ילדה יכולה לשנות את עצמה מעבר להכרה. לחלק מהמכולות יש קומפלקסים על המראה שלהם ומאמינים שאם אתה "מעלה" קצת על עצמם, הם יהפכו לאטרקטיביים הרבה יותר וייהנו מהצלחה תזזיתית בקרב מיליונרים וגברים מצליחים.

7 כללי מפתח... גברים מודרניים...

למרבה הצער, זה רחוק מהמקרה. נציגי המין החזק יותר מעדיפים לבחור בנות עם המראה הטבעי ביותר בשומרי הבנות. הבנות עוקבות בעיוורון בעיוורון, בהפיכת המראה, עוקבות בעיוור. האישיות והדגשים שלהם אבודים, וספונסרים מעריכים בלעדי.

ציצים גדולים טבעיים

גלגלים צריכים לסרב להשתמש בפוטושופ

יש בנות, המפרסמות תמונות באתרי הכרויות וברשתות החברתיות, נוקטות לעתים קרובות בטריקים שונים. הם הופכים את הדמות לרזה יותר, החזה יותר ומרוח אקנה על פניהם. למותר לציין שזה מאוד טיפש, מכיוון שבפגישה אישית עם הספונסר, ההונאה תפתח. גברים הם גם לא טיפשים, ולכן, אם סימני הריטוש נראים בתמונה, סביר להניח שהם יסרבו לתקשר עם ילדה כזו. התחלה מערכות יחסים על בסיס חומרי עם הונאה אינה הרעיון הטוב ביותר.

נערות ליווי, דירות דיסקרטיות, עיסוי אירוטי פורטל מבוגרים הגדול בישראל דנה הישראלית ********** מאיה הלוהטת ********** הכי מושלמות בארץ!!! באחריות ********** אמה ** Emma ********** ג’סיקה ********** אנה ** Anna ********** סופיה sofiya ** ********** יוליה ** Yulia ********** אורטל ortal ** ********** קריסטינה ** Kristina **********

מסכות ומסננים באינסטגרם הם גברים מעצבנים מאוד

בנות אוהבות לעשות סלפי. אבל במקום לצלם את עצמם בצורה טבעית, בנות משתמשות במסכות ומסננים שונים המעוותים את המראה שלהן באופן משמעותי. כל הזיזרים החתולים האלה, ההשפעה של הבהוב, כוכבים, לבבות, איפור מזויף ומסכות להחליק את מרקם העור לא נותנים לספונסר את האפשרות להבין איך השוער נראה במקרה. זו הסיבה, אם גבר רואה שבחורה מתעללת בטכניקות כאלה ברשתות חברתיות, סביר להניח שהוא יכיר אותה, כך שהוא לא יתאכזב אז מפגישה.

מגמות האופנה הבאות לא תמיד טוב. אסור לשכוח שספונסרים הם גברים רציניים שיש להם השקפות שמרניות על היופי הנשי והתנהגותו של המין ההוגן יותר.

Просмотров: 338 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar