menu
person

08:01
טיפול חיצוני: מחשפנים יופי

החשפנות הבסיסיות ביותר על העבודה הן אפילו לא היכולת לרקוד, אבל המראה שלה. שים לב כי מצב הצורה, העור, הפנים, השיער ואפילו מסמרים - זה מה שאתה צריך לשלם תשומת לב מיוחדת. כל סנטימטר של הגוף של הרקדן נראה גלוי לאורחים, וכמו כולם יודעים, הכל חייב להסתכל על פשוט מושלם. עבור גבר, אישה על הבמה היא מושא של תאווה. היא ללא דופי וכיצד רובנו השתמשו בדרך כלל לומר, אז שום דבר לא חייב לאכזב את האורח. במאמר, אנו נראה איך בתי המשפט חייבים לבחון את המראה שלך.

בדיקת המראה החיצוני לפני הביצועים

אם אתה חושב שאלות עפר ניתן לטפל לא רציני, אז לא נכון מאוד. כולם יודעים שלפני תחילתו של יום העסקים של כל הבנות, שנאספו לבסוף על המתכנן. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי הדיון על השאלה העיקרית של רקדנים, באופן כללי, בנוי בשורה אחת, ואת מנהל או הראשי הופך את המראה של הופעה, כפי שכולם אומרים כל בחורה. זה לא סוד עבור כל אחד, הוא יהיה סוף סוף לעבור את היד סביב הגוף שלך, כך העור הוא חלק. אם זה לא מרוצה ממצב הציפורניים, תסרוקת או איפור, לא תותר לך לעבוד, אם האורחים לא יבטלו את העובדה שזה לא, באופן כללי, מסודר.

החשפנות לא רק נקטו רק לשירותים של ספרים ואמני איפור, כדי להוביל אותם לפי הסדר. כמובן, כולנו יודעים היטב משהו שאני צריך להשקיע את הכסף ההוצאות על בקתות. בנוסף, תוכלו ללמוד איך לעשות סטיילינג ולאפשרות ללא עזרה של אחרים, לוקח בחשבון את העובדה כי הזמן עזב כאשר רקדנים עשו ברכה, תסרוקות מורכבים ואת צביעה מאבק לפני הולך על הבמה.

מצב רבתי

אתה גם יהיה מופתע, אבל כמעט בכל מועדוני הנשים, סוף סוף שוקל כל שבוע, בדיוק כמו בלרין. נערות משקל מוגזמות מגיעות בדיוק ולקבל שבוע כדי לחסל את הקושי הזה. כפי שזה היה לא מוזר, אבל אם הרקדן אין זמן לרדת במשקל, הוא יכול אפילו לדחות בדרך כלל.

כדי לשמור לך צורה, לא לאכול אימון לשחק גם ספורט. תארו לעצמכם, כי הריקוד על העזרה של הפילון, בסוף, לשמור על הידיים ולחץ על הטון ולחץ, אבל הרגליים, הרגליים ואת התחת הראשי נדרשים גם, זה הפך להיות הכרחי להוריד. כמובן, כולנו יודעים היטב שרק צלליתך תהיה הרמונית. כולם יודעים שחייה היא שאין כמוהו, שיטה זו היא לתמוך בעצמך טוב, כמו כולם יודעים, פיזית ומיד להירגע במים.

לארוחות רק כדי פשוט להסתכל רק ב. כמעט בכל הקשיים של התכשיטים עם ממתקים, כי העבודה היא עצבנית, אינסופית לא הולמת לא הולם, ולכן, בסוף, מפגשי ציד טעים. יש לציין כי תוכלו למצוא טעם שימושי, למשל אגוזים ופירות יבשים. דירות דיסקרטיות במרכז

את העור על הפנים

פני הרקדנים, באופן כללי, סובלים מאוד חזק, כי כל יום Meikap Co, כמו כולם יודעים, קוסמטיקה עמיד גם מסמן את הנקבוביות. עבודה בלילה, לשים את זה מעט, גורם להתרחשות של מעגלים מתחת לעיניים, אבל מהם לא אופקים לעזור לסולריום. זה לא לכל מי שלא נותן לי סוד בשבילי, להחיל סוכני ניקוי, קרצוף, לקלף, מסכות. בכל מקרה, אבל עדיף להביא אדם על מנת, לרפא את דלקת של קוסמטיקאי, לנקות את הנקבוביות אז לא איך טון של טיח צריך להיות מוטל. באופן כללי, גברים מודרניים לא אוהבים תפסו meycap, כולם מעדיפים טבעי.

Pretty התמקדות העיניים או על הספוג, לשים אותו מעט, להשלים תמונה סקסית. במקום פגרים, ניתן היה להגדיל את הריסים, גם לעשות striatications של הגבות, כך לא, בסופו של דבר, לצייר אותם כל הזמן. ואת קעקוע, עדיף להימנע כי זה נראה מאוד לא טבעי.

שיער

התספורת של רקדנית סובלת גם מהדרך שבה אנו רגילים לדבר על ערימה אינסופית, ראש כביסה תכופים, שימוש בלולאות וברזל. בנוסף, לא לספור נערות, לשים את זה מעט, יש צורך לבקר את הסולריום, כפי שאנו מבטאים אותו, השיער הוא מאוד המום תחת פעולה של קרניים אולטרה סגול. זה יהיה רע אם לא שמתי לב לעובדה כי כרטיס ביקור לפחות רקדנית אחת. הם נראים לא מעורערים וללא כל מיני ערימות. לעתים קרובות, בנות הן כדי לדבר עם להתפתח כי הם לא יכולים לדחוף את השיער שלהם לאורך המתאים.

מעולה שהמציא הרבה נהלים הדרושים מותר לשמור על תסרוקת במצב טוב. זה בוטוקס, nanoplasty וחיזוק של קראטין. ואכן, חוץ מזה שאנו מבטאים, טיפול סלון, כדאי לעשות בבית, כי אנו מביעים, מסכות שונות, החל בלוחים עם כל לשטוף.

הסרת שיער

החשפנות על העור חייבים להיות לגמרי כמו שאנחנו מדברים, חלקה, עם כל, אפילו המקומות האינטימיים ביותר. גילוח לא, לשים את זה מעט, זה מתאים להילחם נגד שיער מופרז כי יהיה, באופן כללי, נראה להופיע התפרצות עורית יהיה. עדיף לנקוט בהליכים כאלה כגון shiging או הסרת שיער. אם האמצעים רשאים להיות מותרים, אתה יכול ללכת לייזר או דפילציה אלקטרו, אז זה הופך להיות לשלום על הדרך בה הוא התחיל, שיער מיותר לנצח.

אזורים שאינם מוכרים הם רגליים, ביקיני ואת השחי העמוקים ביותר. תארו לעצמכם עובדה שכל השאר הוא במונחים של מצב. לדוגמה, ברונטיות הם עבים מאוד, כפי שאנו מבטאים אותו, השיער השחור על הידיים והקשרים של החלק העליון, כי רובנו נהגו לומר, את השפה, עם זה, בסופו של דבר, יהיה עליך נפרד.

כמה טיפים יופי וכללי חשפנית

לסימן יש סודות משלו והגדר בהחלט כללים עבור קוסמטיקה והיגיינה:

  • Sevinos לא יכול להיות, להיות, ליהנות רוחות של נשים, במיוחד עם ריח חריפה. בגלל החשיפות אינטראקציה עם הלקוחות במהלך privata, זה לא מקובל, כך ריח של בושם, בכלל, נשאר על הבגדים של האורח, זה יכול, בסופו של דבר, לגרום לו קשיים של כמה אנשים חושבים השני חֲצִי. זה רשאי להשתמש רק אנטי ניטרלי antralant.
  • בסיבה לעיל, זה בלתי אפשרי לעלות איך אנחנו אומרים כל הזמן עם קוסמטיקה בריום ונוצץ. זה אפשרי כי חלקיקים נוצצים, לשים אותו מעט, יכול להישאר על הבגדים של השמות.
  • יש חנק לומר את הכלל כי הציפורניים אבל הידיים של הרגליים צריך להיות, בסופו של דבר, צבוע עם צליל אחד.
  • זה בלתי אפשרי להשתמש כמה באים לידי ביטוי, דשא קרמים, כמו כולם יודעים, קוסמטיקה לא יציבה, כי כל זה משאיר כתמים על הפילון, בגלל מה הסוויטות ואת העור של רקדנים אחרים חסומים.
  • במועדונים מסוימים, להשתמש כמה מהם באים לידי ביטוי, כהה, כמו כולם, מנורות ניאון, בגלל צבע לבן מבריק שלג. קח את זה כי עם תאורה כזו, גירושין דאודורנט על העור ואת הבגדים הוא מאוד ציין מאוד. בחר להשתמש Antiperspirant שקוף.
  • לא מקובל על עור הנערה היה גלוי, באופן כללי, ורידים, בדיוק, כמו רבים מתבטאים, כי הסולריום צריך להשתתף הכל ללא יוצא מן הכלל. אריסטוקרטי חיוור בסטרפטיז אינו מוערך.
  • כפי שאתה יכול לראות, החשפניות חייבות לשלם הרבה מאוד זמן ותשומת לב מן ההחצנה שלהם, בעוד כול זה יופעל על ידי ממשל המועדון. אל תפחדו היופי שלך, להשקיע כדי להיות מול אורחי היופי. גוף יפה - המוצר העיקרי שלך, שבו אתה מפגין עבור כספים. תאמין לי, עם הזמן, כל מעוטרים בהחלט לשלם.

    Просмотров: 150 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar